luni, 28 februarie 2011

Misterele Samanice ale Egiptului - Initierea Reconcilierii. Activarea Inimii

Am facut meditatia "Initierea Reconcilierii. Activarea Inimii", pentru a 2-a oara. Prima data am facut-o ieri noaptea, duminica. Nu am scris nimic pentru ca nu am simtit mai nimic; parca nu am intrat pe frecventa corespunzatoare. 
In schimb, noapta am avut doua vise. In primul, ma aflam intr-un fel de supermarket, din care am fost intr-o zona cu carti si le treceam in revista; in alte dati, in alte vise, am mai fost acolo. Apoi am ajuns undeva la etaj, care era imens, dar acolo parca era o fabrica si nu mai gaseam drumul de iesire, trebuia sa ma intalnesc cu Gabriela. Tot urcam pe niste scari, insa pana la urma a trebuit sa cobor o scara pentru a putea iesi.
In cel de-al 2-lea vis parca eram la parterul unui hotel imens, impreuna cu o fetita care parca era spiritul pamantului. A trebuit sa urc cu liftul undeava la etaj si ma cam ratacisem printre camere si holuri (toate erau albe), iar fetita ramasese jos. Pana la urma am reusit sa cobor si sa ma reintalnesc cu fetita.

Meditatia din seara aceasta a fost mai profunda. La un moment dat mi s-a parut ca sint asezat invers de cum ma asezasem initial, pe podea: ma asezasem pe spate, cu patul in dreapta, insa dupa o vreme am perceput patul in stanga.
Am simtit pace si armonie interioara la sfarsitul meditatiei. Reconcilierea dintre Sobek si Horus. Doamne-ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu