miercuri, 16 februarie 2011

Meditatie Nekhbet-Mama-Mut (III)

Aseara am repetat din nou calatoria cu Nekhbet-Mama-Mut. Nu am mai retinut nici un fel de mesaj, nici de la ea si nici din amintire; sau poate ca nici nu a mai fost vreun mesaj. Primesc acest fapt ca pe un semn ca trebuie sa trec la urmatorul ritual.
Tocmai am citit partea introductiva de la Ritualul de Abandonare a Inimii. Scria acolo ca inima va trebui scoasa si pastrata deoparte pana cand tot corpul va fi curatat si reinnoit.
Dupa ce am facut ritualul, mi-am dat seama ca asa ma simt: ca si cand nu as mai avea inima in piept. Nu mai simt acel fior, acele senzatii in inima. Incerc sa le regasesc dar degeaba. 
Odata i-am aratat lui Anubis acest lucru si el mi-a spus sa am rabdare.

Mesajele arhetipurilor:
Sarpe: "urmeaza-ti calea"
Jaguar: "mergi pe drumul tau"
Calibri: "zboara, fa orice si zboara"
Vultur: "aripi la cap"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu