luni, 14 februarie 2011

Meditatie Nekhbet-Mama-Mut (II)

In seara asta am repetat meditatia cu Nekhbet-Mama-Mut. In timp ce o faceam, s-au auzit cateva zgomote de parca era cineva in camera langa mine.
Mesajul pe care l-am primit de la Nekhbet-Mama-Mut a fost de imbratisare calda, cu iubire si confirmare: "Tu esti, da, tu esti Anubis!" Inseamna ca trebuie s-mi asum aceasta identitate total. Cred ca de aceasta asumare depinde evolutia mea viitoare. Am simtit multa caldura din partea lui Nekhbet-Mama-Mut. Dar parca am perceput si un sentiment matern din partea ei.
Ma tot intreb care este legatura cu Maica ...

La momentul in care trebuia sa imi revina o amintire, in legatura cu ADN-ul, mi-am amintit intr-adevar ceva. A fost o surpriza si un soc, amintirea a venit de undeva din profunzime, dar din pacate nu pot sa o exprim pentru ca... am uitat-o; insa doar in constient. Am plasat-o, in schimb, in Inima. Simt ca este acolo si ca este bine ca a iesit la suprafata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu