sâmbătă, 19 februarie 2011

Misterele Samanice ale Egiptului - Initierea Reinnoirii

In seara aceasta am facut "Initierea Reinnoirii". Am fost cu Isis pe insula Elefantina, la zeul Khnum, pentru a-mi face/modela un corp nou pentru noua Inima. Am reusit sa il vizualizez si sa-i vad privirea. Era blanda si plina de dragoste, contrastand cu fizicul lui urias, paros, cu coarne mari, spiralate, de berbec.
Cand m-a pus pe roata olarului si a inceput sa-mi lucreze noul corp am simtit ca sint dezmembrat si modelat intocmai ca un urcior. M-a modelat de la picioare spre cap.
 
Cand a ajuns la chakra radacina, am calatorit pana in centrul pamantului cu Sobek - zeul-crocodil si am tras energie din lava. Am simtit fierbinteala in chakra si culoarea rosie. Mai apoi mi-a "crescut" coada de crocodil si din ce in ce mai multa energie din Pamant am inceput sa trag in mine. Am simtit furnicaturi, tresarituri, miscari involuntare ale mainilor, picioarelor, capului, in timp ce energia kundalini urca pe coloana vertebrala in sus.

M-am simtit mai dilatat in corpul fizic. La activarea Ka-ului, am simtit prin degetele tinute in sus cum intra energia si se activeaza in mine, apoi am simtit energia eliberandu-se prin degete.
Prima energie pe care am trimis-o a fost spre activitatea GNLD Romania si a noastra personal.
Acum ma simt bine, usor, normal, lucid si am senzatia cozii care intra in pamant.
Multumesc tuturor si Doamne-ajuta!
P.S. La inceput am chemat-o si pe Nicoleta ca martor. Sa vedem daca maine are sa-mi spuna ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu