joi, 5 iulie 2012

Constient de mine insumi

Cred ca am devenit constient de propria existenta in vremea cand ma aflam la gradinita, adica undeva sub varsta de 6 ani. Imi amintesc ca era iarna iar eu eram imbracat intr-un urson de culoare maro. Ursonul era o haina groasa ce imita blana de urs si care avea si un capison conic. Cred ca aratam tare haios in acea imbracaminte.
Mergeam pe strada alaturi de parinti si aveam o traire, un amestec de senzatii si de sentimente pe care, bineinteles, atunci n-as fi putut sa le exprim in cuvinte. Apoi timpul a trecut, am crescut si am uitat. Mai tarziu mi-am reamintit, iar in aprilie 1991 am scris intr-un jurnal despre acea traire si am reusit sa o pun in cuvinte. 
"Traducerea" era aceasta: "_ Eu, eu, acesta sint eu!" Ma descoperisem pe mine insumi inconjurat de ceilalti si ma simteam oarecum socat si nostalgic in acelasi timp. Nu prea intelegeam. Aveam senzatia ca venisem de undeva din neant si ma trezisem in trupul acesta mic cu care ma harazise Cel de Sus. Eram intrucat stiem eu, tu, el, formam initial un TOT undeva in spatiu iar acum ne aflam divizati si ne regaseam altundeva, parti ale aceluiasi TRUP.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu