vineri, 24 mai 2013

Discutie pe Messenger

Undeva pe la sfarsitul lunii Martie 2011, am purtat o discutie pe messenger cu o persoana care imi fusese clienta cu multi ani in urma. Dupa incheierea discutiei, am salvat-o pe calculator cu copy/paste din messenger.
Astazi, cautand un fisier care sa contina cuvantul "copil", am gasit si acea convorbire si am recitit-o. Am ramas uimit de ceea ce am scris atunci acelei femei, chiar am plans si am simtit cum focul Iubirii renaste din Inima mea. M-am gandit sa public aici acea convorbire, caci poate exista si alte Inimi ce asteapta sa fie atinse de o scanteie care sa le reaprinda Flacara Iubirii. Public aceasta convorbire din Iubire si atat. Numele persoanei este schimbat, nu cel adevarat.
Iata:

"Alexandra: Buna

Sab: Buna!
Alexandra: Ce o sa se intample in 2012?
Alexandra: Stie oare cineva?
Sab: Poi exista multe informatii pe internet, dar vom vedea exact ce se va intampla la momentul respectiv
Sab: Cel mai important este sa cultivam IUBIREA in interiorul nostru
Sab: si sa traim cat de mult putem in aceasta stare de IUBIRE fata de tot ceea ce exista
Alexandra: da...sunt de acord..
Alexandra: dar cum oare sa facem asta...cand oamenii sunt din ce in ce mai rai...adevarul e cafiecare asteptam de la celalalt cev asmi bun
Sab: noi insine putem decide cum sa ii percepem pe oameni ... adica buni sau rai
Sab: indiferent cum se manifesta, putem sa vedem ca esenta lor este bun si perfecta
Sab: si sa privim aceasta esenta, care este divina
Sab: si sa ne uitam mai putin la manifestarea exterioara pe care ei aleg sa o afiseze
Sab: o prima lectie, atunci cand oamenii "sint rai" fata de noi sau fata de altii, este  SA NU II JUDECAM
Alexandra: da...asa este
Sab: apoi, sa ne uitam si in interiorul nostru si sa vedem daca nu avem si noi ceva care ii determina pe acei oameni sa se comporte "rau" cu noi
Alexandra: dar poate ca prima idee este de a-i judeca...intr-un fel...cel putin cu gandul
Sab: este adevarat ca avem tendinta de a-i judeca
Sab: insa, in urmatorul moment, putem sa constientizam aceasta tendinta, acest impuls, si sa alegem sa nu ii mai judecam
Alexandra: da, asa este
Alexandra: cum mai dunteti cu sanatatea?
Alexandra: sunteti bine?
Sab: ii multumesc lui Dumnezeu, sint foarte bine
Alexandra: ma bucur...eu inca nu am ajuns aici
Alexandra: va retin?
Sab: sincer, nu imi mai aduc aminte exact cum am ajuns sa ne intalnim
Sab: nu ma retineti
Alexandra: nici eu nu mai stiu exact, cred ca de pe un  forum, unde era vorba despre spasmofilie..
Sab: dar ati comandat vreodata produse la mine?
Alexandra: herbalife?sau calivita?
Alexandra: nu mai stiu
Sab: GNLD
Sab: Kal-Mag
Sab: , Formula IV
Alexandra: a...da, da
Alexandra: exact
Alexandra: da, am luat, parca de 2 ori
Alexandra: numai putin, revin imediat daca nu va retin
Sab: cred ca au trecut ani buni de atunci...
Alexandra: da...
Sab: ok, va astept
Alexandra: am revenit
Alexandra: mai sunteti?
Sab: scuze, ne uitam la prezentarea ce ne-ati trimis-o pe e-mail. Va multumim!
Alexandra: cu placere
Alexandra: putem vb la persoana a II-a?
Sab: cu bucurie!
Alexandra: mersi
Alexandra: deci...eu nu stiu exact ce am dar de 10 aproximativ 10 ani ma lupt....cu bolile
Sab: vrei sa vorbim pe microfon?
Alexandra: nu imi functioneaza acum...are ceva probleme
Sab: ok
Sab: atunci te rog sa imi spui mai multe depre tine, despre ce probleme ai...
Alexandra: sunt intr-o contunua depresie...poate nu foarte puternica
Alexandra: lipsita de energie...
Alexandra: sunt diagnosticata cu tiroidita Hashimotto
Alexandra: saptamana trecuta am fost la medic la Mures si mi-a zis ca am marita tiroida
Alexandra: fac tratament cu hormoni tiroidieni de 5 ani
Alexandra: de aprox 10 ani cu unele pauze iau antidepresive
Alexandra: parca si tu aveai ceva de genul...
Alexandra: simt ca sunt sfarsita..
Sab: da, nu aveam chiar tiroidita hashimoto, doar hipotiroidie si noduli pe tiroida
Sab: plus manifestarile de care spui: soboseala, stare de sfarseala, depresie, anxietate
Alexandra: la mine zice ca nu am noduli
Sab: atacuri de panica
Alexandra: exact, uneori nu pot sa mai vad in fata, mi-e teama...parca nimic nu are sens
Alexandra: slava Domnuliui ca de mult nu am mai avut atacuri de panica severe, ca uneori ma plomban prin casa si plangeam...aparent fara sa am nimic
Sab: cu sotul te intelegi bine?
Alexandra: de la ce oare apare tiroidita hashimotto?
Alexandra: acum...ce sa zic...oarcum
Alexandra: dar m-a inselat exact cand aveam mai mare nevoie de el
Alexandra: cand am nascut primul copil...apoi cel de-al doilea..si a fost un soc pt mine
Alexandra: ast nu pot sa uit, cred ca nu pot trece  peste asta desi au trecut 12 ani de atunci (11)
Alexandra: cred ca asta ma imbolnaveste cel mai mult
Sab: ai ajuns singura sa gasesti raspunsul!
Alexandra: el nici acum nu crede ca a facut ceva...rau...zice ca altii au facut si mai rau..s-au departi si sau reimpacat si e totul OK
Alexandra: problema e ca nu stiu cum sa procedez sa trec peste asta, sa uit..sa...ce sa fac...
Alexandra: merg mai departe...dar sti cum...asa ca un om beat...ca atunci cand te zbati cu ultimele puteri...si abia gasesti forta sa te urnesti cate putin..
Alexandra: am doua fete si am nevoie de putere pentru ele
Alexandra: simt ca fac ceea ce ar trebui pt ele
Alexandra: cea mare are 12 ani si jumatate si cea mica 11 si 4 luni
Alexandra: nu vad cum sa merg mai departe...nu am energia necesara...
Alexandra: ai copii?
Sab: nu am
Alexandra: scuze...iti povestesc toate astea fiindca cred ca ma intelegi...ca ai avut si tu unele simtome
Sab: este foarte bine ca mi le povestesti
Alexandra: poate imi poti da o parere
Sab: da, voi incerca sa iti dau o sugestie
Alexandra: o mai am pe mama cu care am impartit toate necazurile, dar in ultimul timp nu ii mai povestesc nimic ca ea e batrana si bonava...anul trecut a suferit un infart cerebral si a ramas cu ceva sechele, slava Domnului nu prea mari, dar nu mai vreau sa o supar
Sab: ok, ma bucur ca te confesezi mie
Alexandra: sunt trista...sufletul meu e trist...
Alexandra: ce religie ai?
Sab: ortodoxa
Sab: tu?
Alexandra: si eu
Alexandra: mama mea s-a convertit la adventisti de 7 ani
Alexandra: cam asa
Sab: asta a fost alegerea dansei
Alexandra: ei bine..la noi am mai avut in familie si pe bunica din partea mamei si pe fratele mamei
Alexandra: da, asa am spus si eu desi imi era f greu, nu am inteles de ce face asta...am plans atunci cand ea a trecut la acea religie
Sab: Dumnezeu ne-a lasat liberul arbitru
Alexandra: in fine...asta a trecut...
Alexandra: acum nu mai am nimic cu asta....cu mine e problema
Sab: pot sa iti spun cateva cuvinte?
Alexandra: da
Alexandra: desigur
Alexandra: eu ti-am spus atatea..poate fara valoare
Sab: tot ceea ce mi-ai spus este bine spus si bine venit
Sab: Uite, tiroidita Hashimoto are un mesaj pentru tine,
Sab: iti spune asa:
Alexandra: impaca=te cu tine!
Alexandra: nu?
Sab: " te invinovatesti pe tine insati prea mult!"
Alexandra: dar pe cine...?
Sab: raspunsul este ca nu trebuie sa invinovatesti pe nimeni, nici cahiar pe tine insati!
Sab: raspunsul nu este a gasi o vina cuiva, ci a cauta iubirea din tine si de a o scoate la lumina, la menifestare!
Alexandra: dar nu stiu cum sa fac asta...
Alexandra: sau poate nu pot....
Sab: uite, tot ceea ce ni se intampla are un scop bine definit
Sab: inclusiv atunci cand o femeie este inselata de sptul ei
Alexandra: da, cred si asta
Alexandra: pai ma gandesc ca de aceea m-a inselat fiindca eu n u eram cea potrivita pt el
Sab: asta nu este adevarat
Alexandra: si m-a umilit in tot orasul
Alexandra: si culmea, cea cu care a fost atunci e bine mersi...dupa ce a fost o "....."
Alexandra: e aici in oras, o vad...ii cunosc sotul...
Alexandra: nu pot scapa de acest cosmar
Alexandra: a adus-o in casa mea cand eu nastream copilul nostru
Alexandra: vreau sa scap de toate astea
Sab: intrucat v-ati luat, inseamna ca exact asta trebuia sa se intample, erati cei mai potriviti unul pentru celalalt. Dar, ... exista o ratiune superioara pentru care un barbat si o femeie se iau de soti
Sab: atat sotul, cat si sotia, "se slefuiesc" in acea relatie. Adica, constient sau inconstient, se ajuta sa isi purifice sufletul
Sab: Atunci cand unul din soti ajunge sa il insele pe celalalt,
Sab: prin acest act, inconstient, el scoate la lumina partea intuneata din celalat: orgoliu, mandie, ingamfare peste masura, de care celalalt poate ca habar nu are ca se afla in el
Sab: prin inselare, orgoliul este terfelit, mandria este calcata in picioare, ingamfarea se dezumfla
Sab: cel care se afla in aceasta situatie, ca intr-adevar sa se purifice, trebuie sa ajunga sa constientizeze aceste lucruri, sa ajunga sa faca pace in interiorul lui, sa accepte sa iearte si ... apoi sa ajunga la IUBIRE
Alexandra: ....dar eu nu stiu ce sa fac...cum sa fac..
Sab: atata timp cat nici macar nu reuseste sa accepte, o cantitate imensa, enorma de energie el o dirijeaza incostient pentru a mentine acel "zid de neacceptare, de furie, de revolta
Sab: si daca el arunca o asa cantitate mare de energie in orice moment, ce energie ii mai ramane pentru viata lui?
Sab: cam nimic
Sab: asta se intampla cu tine
Alexandra: iti multumes draga mea pentru cuvintele intelepte pe care mi le spui
Sab: acum stii de ce nu ai energie
Alexandra: dar eu inseamna ca nu am intelepciunea necesara sa inteleg asta
Sab: ba da, o ai!
Sab: fara doar si poate!
Sab: trebuie doar sa iti permiti, sa iti dai singura voie!
Alexandra: dar de ce sa ma agat...cred ca de Dumnezeu..nu?
Sab: sa iti spui: ACCEPT TOT CEEA CE S-A INTAMPLAT, PENTRU CA STIU CA DUMNEZEU A LASAT ASTA SA SE INTAMPLE PENTRU BINELE MEU SUPREM!
Alexandra: dar Dumnezeu nu face pe oameni sa sufere
Sab: exact
Sab: oamenii aleg suferinta
Alexandra: Si nici sa faca rau unul celuilalt si totusi..
Sab: Dumnezeu permite ceea ce alege omul
Sab: i-a lasat omului libera alegere
Sab: atat de mult il iubeste!
Alexandra: asa este...
Sab: Tu poti alege in orice moment sa faci pace in tine insati
Sab: Tu ai aceasta putere, Dumnezeu ti-a lasat-o
Alexandra: nu stiu cum
Sab: ne-a lasat-o la toti
Sab: prin alegere!
Sab: poate ca nu este asa usor, insa poti, de exemplu, sa te uiti in oglinda si sa iti spui cu voce tare: ACCEPT!
Sab: si spune apoi tot ceea ce vrfei sa te eliberezi
Alexandra: asta fac uneori si iarasi apar acele ganduri si intrebari "de ce" de ce eu" de ce mie" inseamna ca sunt o proasta" nu sunt buna de nimic daca pana si el m-a inselat
Sab: si poti sa repeti de cate ori simti nevoia, zi dupa zi, pana cand simti in interiorul tau ca intr-adevar s-a instalat pacea
Sab: cea care iti genereaza acele ganduri este mintea
Sab: cand simti ca gandurile o iau razna, concentreaza-te pe inima
Sab: acolo este Dumnezeu
Alexandra: aia e mai buna...e mai...se vede ca si-a gasit un sot bun care nu o inseala...
Sab: acolo este izvorul IUBIRII
Alexandra: inseamna ca a primit ce a meritat si eu la fel
Sab: Iti pun o intrebare:
Alexandra: da
Sab: gandeste-te la copii tai si raspunde:
Sab: ce ar fi fost de preferat: tu sa ai un accident in care sa iti pierzi viata, sau sotul tau sa te insele dar sa fii in viata si sa iti cresti copii?
Sab: cam greu si cam dur, nu-i asa?
Sab: sint unele momente ca acestea: din putine variante, se alege pentru noi una
Alexandra: bine, eu traiesc dar parca nu as fi eu...sunt trista...sunt incapabila de nimic
Sab: da, insa asa cum esti ai sansa sa renasti!
Sab: daca ar fi fost prima varianta, nu ai mai fi avut aceasta sansa
Sab: s-a ales pentru tine ceea ce se putea mai bine
Alexandra: dar poate nu m-ar fi durut atat toate
Alexandra: eu am vrut sa traiesc pt familia mea, sa fiu fericita cu copii cu sotul, sa ne iubim...
Alexandra: dar asteptam sa treaca fiecare zi ca sa vina alta si alta...
Sab: te inteleg, insa toate acestea pot sa insemne ATASAMENT de cele pamantesti
Sab: adica prin ceea ce iti doreai te apropiai tot mai mult de pamant in loc de cer
Sab: atunci cand exista un ATASAMENT  nepermis de mare fata de ceva, lucru, fiinta, relatii, atunci il pierdem
Alexandra: of...oare  cum  sa reusesc sa ma impac cu mine si sa-l iubesc pe Dumnezeu cu adevarat
Sab: putem fi atasati doar de Dumnezeu, pentru ca sintem facuti din iubirea lui
Alexandra: bine si cei care ne fac sa suferim
Sab: inca ceva: Dumnezeu exista in orice
Alexandra: ei au dreptul asta
Sab: adica inclusiv in tine insati
Sab: daca te invinovatesti pe tine, il invonovatesti pe Dumnezeu, pentru ca nu esti separata de Dumnezeu
Sab: la fel, daca invinovatesti pe ali oameni, te adresezi de fapt tot lui Dumnezeu
Sab: In sufletul tau trebuie sa fie permanent pace si iubire, fara conditie
Alexandra: bine dar daca Dumnezeu nu face rau...si acel om mie mi-a facut rau...m-a facut sa sufar, a facut un lucru care nu- place lui Dumnezeu
Sab: un moment...
Sab: daca Dumnezeu ne-a lasat liberul arbitru, asta nu inseamna ca ii place sau nu ii place ceea ce alegem sa facem
Sab: El ne iubeste oricum
Sab: Iti garantez ca te iubeste atat pe tine, cat si pe sotul tau
Alexandra: bine..ne iubeste, dar cum ramane cu pacatul, iubeste si pacatul?
Sab: Nu-i asa ca tu iti iubesti copii chiar daca au facut "prostii"?
Alexandra: da
Sab: tot asa este
Sab: tu le spui copiilor tai ce nu este bine sa faca
Alexandra: da dar Dumnezeu pana lka urma va lege pe cine vrea la el si pe cine nu
Sab: dar ei pot alege sa faca asa cum le zici sau nu
Sab: tu oricum ii iubesti, ca sint copii tai
Sab: locul in care ajunge fiecare si-l pregateste singur, prin actiunile pe care le face
Alexandra: atunci eu tb sa accept sa ma bucur impreuna cu cea care s-a culcat cu sotul meu....
Sab: Tu trebuie sa faci asa (de fapt sa alegi asa, doar daca vrei sa te bucuri de viata ce ti-a daruit-o Dumnezeu):
Sab: 1. sa ACCEPTI tot ceea ce s-a intamplat
Sab: gandeste-te ca nu rezolvi ABSOLUT NIMIC daca nu accepti
Sab: in schimb, capeti doar boala
Sab: (daca nu accepti)
Alexandra: imi cer scuze pentru multitudinea de intrebari, poate din cele mai ....nepotrivine dar ele vin din mine
Sab: ok
Sab: da-le drumul
Sab: 2. IUBESTE precum Dumnezeu
Alexandra: tu poti face asta?
Sab: adica nu iubi pentru ca primesti ceva, sau astepti sa primesti ceva, sau ca ti s-a facut un bine de catre cineva
Sab: IUBESTE ca si cand tu ai fi insati IUBIREA
Sab: adica pur si simplu curge
Sab: fara sa stepte ceva in schimb
Sab: DA
Sab: pot face asta
Sab: bine, nu permanent
Sab: pentru ca exista si firea umana care are alt impuls
Sab: dar, dupa impulsul firii umane, pota lasa IUBIREA sa se manifeste
Sab: dar sa nu crezi ca am ajuns asa, instant, sa pot manifesta IUBIREA
Alexandra: esti fericita...
Alexandra: ca poti
Sab: am muncit, m-am straduit si inca fac asta, ca din fiecare eveniment pe care mi-l pregateste Dumnezeu, sa extrag partea de invatatura pentru a reusi sa manifest IUBIREA
Alexandra: ma bucur sincer
Alexandra: poat intr- zi voi reusi si eu
Sab: De fapt acesta este rostul nostru in viata: sa cultivam IUBIREA, sa o facem sa creasca
Sab: si sa il manifestam astfel pe Dumnezeu
Alexandra: da stiu.. de aceea vreau sa fac ceva in sensul asta
Sab: ca in rugaciunea Tatal nostru: precum in cer, asa si pe pamant
Alexandra: da..si ne iarta noua..
Sab: exact
Alexandra: precum si noi..
Sab: IARTA si IUBESTE, pune iubire in loc
Alexandra: sotul meu zice ca esti prost daca taci
Sab: Iti dai seama ce puternic devine un om cand reuseste sa ierte pe cel care i-a facut rau si chiar sa ajunga sa il iubeasca?
Alexandra: da...intr-o perioada parca eram aproape de acest lucru..
Sab: Iti dai seama ce putere ar naste in tine daca ii vei spune sotului tau, in fata: "_Te iert si te iubesc?"
Sab: Iti dai seama daca vei reusi sa faci asta si cu femeia cu care s-a culcat?
Alexandra: ar zice ca sunt nebuna
Sab: Si ce daca?
Sab: Tu stii ADEVARUL!
Alexandra: ca nu am pt ce sa-l iert
Alexandra: ca de fapt el nu a facut ceva rau...nu mi-a facut rau
Sab: Nu conteaza asta! Vei spune pentru tine insati!
Sab: Pentru ca tu vrei sa fii libera!
Alexandra: in fata lui?
Sab: In fata lui, da
Sab: Dar nu uita, mai intai trebuie sa faci pace in tine prin ACCEPTARE
Alexandra: sper sa pot face asta..
Sab: Sigur poti, iar cand timpul va veni, o vei face
Alexandra: si oadata spuse toate astea ar insemna sa nu mai pomenesc niciodata de cele intamplate
Sab: dupa aceea va fia asa:
Sab: te vei uita in urma la acele evenimete, ca la un film care nu are nimic de-a face cu tine. A fost doar un film si atat.
Sab: Poti oricand sa vorbesti si chiar sa razi de ceea ce s-a intamplat in acel film
Alexandra: dar face parte din viata mea
Alexandra: pe care nu mi-am imaginat-o asa
Alexandra: vai ce bine ar fi sa pot face asta
Alexandra: cred ca nu intamplator am ajuns sa discutam astazi
Sab: exact, nimic nu este intamplator
Alexandra: iti multumesc mult pentru cuvintele intelepte pe care mi le-ai spus
Sab: sa iti fie de folos!
Alexandra: iarta-ma daca am pus intrebari "impertinente" dar la acest nivel sunt eu acum
Alexandra: sper ca intr-o zi sa pot si eu ajuta pe cineva asa cum ai facut-o tu aastazi
Sab: TE IUBESC!
Sab:
Sab:
Alexandra: Iti multumesc
Alexandra: sa sti ca aproape tot timpul am [plans cat am vb cu tine
Sab: sa iti fie de folos!
Alexandra: multumesc
Sab: inca ceva, cand o persoana ca tine trece prin astfel de evenimente, organismul se consuma, asa ca ar fi bine ca cel putin sa mai iei cate un calciu
Sab: te ajuta sa te redresezi mai repede
Alexandra: pai iau aproape tot timpul ceva vitamine si minerale
Sab: ok
Alexandra: tu mai iei si acum?
Sab: eu iau Kal-Mag in fiecare zi; vitamine si alte minerale iau, dar nu asa des
Alexandra: bine ca la alimentatia din zilele noastre fara nici nu am rezista
Sab: mai iau si alte suplimente, de exemplu pentru cresterea imunitatii
Alexandra: sotul tau e cu tine acum?
Sab: da, de obicei noi lucram impreuna si ce stie unul stie si celalalt
Alexandra: e bine, asa as vrea sa fie si la mione
Alexandra: mine
Alexandra: multumesc inca oadata pentru rabdare si intelegere si mai ales pentru iubire
Sab: Dumnezeu sa va aiba in paza!
Alexandra: si pe voi
Sab: Multumim!
Alexandra: si poate mai vorbim
Sab: cu placere
Sab: cand mai deschid messengerul
Alexandra: multumesc
Alexandra: mult
Alexandra:
Sab:
Alexandra: ma bucur ca exista pe pamant astfel de oameni , stiam ca exista dar ma bucur mai mult ca am avut ocazia sa-i intalnesc
Sab: Multumesc si eu pentru ca mi-ai oferit oportunitatea de a discuta cu tine!
Alexandra is typing...
Alexandra: pa, draga mea
Sab: Pa, IUBIRE!
Alexandra has signed out. (27.03.2011 16:52)
Bookmark"

Un comentariu:

  1. Foarte fain tot ce-ai spus! În limbaj de Facebook aș spune LIKE! Felicitări pentru felul în care simți și gândești! >:D<

    RăspundețiȘtergere