duminică, 3 aprilie 2011

Misterele Samanice ale Egiptului - Prima si a 2-a Ceremonie a lui Khepera

Cu circa 1 saptamana in urma am facut prima ceremonie a lui Khepera, cu crearea mandalei. In timpul ceremoniei nu am vazut mandala. Dupa ce am terminat, am luat caietul si am inceput sa desenez, asa cum imi venea si ce imi venea in minte. Dupa ce am terminat-o, am "vazut" ca in jurul ei sa fac 5 solide platonice. Le-am facut, asa cum imi veneau in minte, iar dupa ce am terminat mi-am dat seama ca cubul nu se afla printre ele si nici nu simteam atractia sa il desenez acolo.



<= asa arata schita originala, in creion. In timp ce lucram apoi pe calculator ca sa fac un desen pentru a-l publica aici, am mai obtinut cateva variante care mi-au placut foarte mult si care m-au surprins, pur si simplu.


Iata-le:













Cu vreo 3 zile in urma am facut cea de-a 2-a Ceremonie a lui Khepera, pe care am reluat-o de inca doua ori. De fapt, a 2-a oara a fost Ritualul de captare a Puterii, cand am rostit declaratia de intentie personala.
Voi scrie despre acest Ritual acum.
Mai intai, am scris pe caiet declaratiile si intentiile, asa cum ma simteam inspirat. La reproduc:
"Imi exprim intentia de a manifesta IUBIREA in tot ceea ce fac, spun, gandesc.
 Imi exprim intentia de a face doar lucruri care imi aduc bucurie, entuziasm, pasiune.
 Imi exprim intentia de a oferi oamenilor ajutorul pentru a-si descoperi propria cale si propriul Sine.
 Imi exprim intentia de a fi PACE si de a aduce PACEA in orice situatie.
 Imi exprim intentia de a aduce CONSTIINTA in tot ceea ce spun, fac si gandesc, in orice moment si orice situatie.
 Imi exprim intentia de a gasi permanent punctul de ECHILIBRU, in orice moment si orice situatie.
 Imi exprim intentia de a fi DESCHIS si transparent, de a spune lucrurilor pe nume, clar, in armonie si pe intelesul tuturor.
 Imi exprim intentia de a fi totdeauna sincer cu mine insumi si cu toate aspectele Creatiei."
Ritualul l-am facut cum am fost inspirat de moment, cu muzica si tamaie si lumanare aprinsa. A fost un moment solemn.
Cand am luat caietul sa citesc ceea ce am scris (totul am facut in genunchi), mi-a venit ca inainte de fiecare afirmatie sa spuna asa: "Eu, Anubis, fiu al lui Dumnezeu, imi exprim intentia ..."

Cam dupa ce am facut prima Ceremonie a lui Khepera, timp de vreo 7 zile am trait cu mare bucurie in suflet. Starea a fost asemanatoare sau chiar identica cu cea de dupa prima activare a MerKaBa, la cursul de "Floarea Vietii". Simteam cum curge IUBIREA din mine, bucuria, trairea in Acum; am imbratisat-o pe Gabriela cum nu am imbratisat-o niciodata; a plans, iar eu simteam ca acea imbratisare poate sa dureze oricat, fara sa se diminueze placerea, iubirea si bucuria.
O saptamana de vis! Multumesc!!!

Actualizare (20 martie 2013):
Cu doua zile in urma am vizionat filmul "THRIVE". Cam pe la minutul 28 am vazut unul dintre simbolurile aparute intr-un camp cultivat cu cereale si mi-a atras imediat atentia pentru ca semana cu mandala desenata de mine. Iata-l: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu