sâmbătă, 12 martie 2011

Cu MerKaBa deasupra Japoniei

Astazi a fost zi de facut curatenie in casa. Vremea e superba, de ieri s-a incalzit, iar azi se pare ca maxima a fost de 16 grade Celsius. Multumesc, Doamne, pentru vremea aceasta!
Am avut o pauza dupa ce am dat cu mop-ul si asteptand-o pe Gabriela sa ma cheme la masa.
M-am asezat pe fotoliul "Nicoletei" din sufragerie si am inceput sa respir in "Suflul Inimii". La un moment dat, am simtit energia cum imi iese din palme si le-am deschis. Mi-am adus aminte si de faptul ca trebuie sa-mi hranesc Ka-ul. Am orientat energia spre Japonia (acolo tocmai fusese un cutremur de 8,9 grade Richter cu 1-2 zile in urma).
Am lasat energia sa curga si in timp ce faceam asta mi-am amintit ca fusese si o explozie la o centrala atomica. Atunci mi-am zis ca ar fi bine sa transmit, asa cum am citit la Drunvalo ("Living in the Heart - Traind in Inima"), frecventa ploii iminente.
M-am focalizat pe imaginea norilor, fulgerelor si a ploii in asteptare si am trimis aceasta intentie prin MerKaBa spre Japonia. Apoi mi-am zis ca ar fi bine sa ma deplasez in MerKaBa deasupra Japoniei, si asa am facut. Am perceput frecventa si sunetul ce trebuia transmis, insa nu as putea sa il reproduc; continea ceva "metalic" in el. Am inceput sa transmit prin MerKaBa acel sunet, tot mai intens, si am vazut cum se limpezeste cerul deasupra Japoniei, in jurul MerKaBa. M-am gandit ca ar fi bine sa fim mai multi cu MerKaBa si, primul pe care l-am "chemat" a fost Drunvalo. Apoi au mai aparut si altii. Am vazut cum cerul se limpezea in jurul fiecarui MerKaBa si cum se extindea.
Toata Japonia a fost acoperita cu acest camp de energie.
Apoi am inceput sa extindem acest camp, cu intentia de a cuprinde tot Pamantul. Noi si noi MerKaBa ni se adaugau, pe masura ce ne extindeam. Am perceput la un moment dat si interventia unor nave spre constructia acestui camp. Am trimis si un semnal catre Nicoleta.
Dupa un timp, tot Pamantul a fost cuprins in acest camp, iar intensitatea si frecventa cresteau tot mai mult, simteam asta in corpul meu. Era un fel de zumzait ritmic, tot mai puternic. Aveam si mici miscari necontrolate ale corpului, ca si cand o mare cantitate de energie trecea prin mine.
Ceea ce am perceput apoi a fost asta:
Reteaua cu ochiuri pentagonale din jurul Pamantului a inceput sa vibreze puternic si am perceput fizic o cristalizare, un cristal cu fete pentagonale care cuprindea Pamantul. Energia se cristaliza in acel cristal. Culoarea nu era alba, ci nuante de albastru. Cam pe la acest punct, Gabriela m-a chemat la masa. I-am raspuns "Da!", fiind conectat in continuare la ceea ce faceam. Am simtit ca sincronizarea era perfecta, "treaba" mea aproape ca se terminase. Am mai stat putin si imaginile au inceput sa se destrame usor-usor.
In inima mea simteam ca lucrarea a fost incheiata cu bine, si ca a fost o mare lucrare. Si am mai simtit ca eu am fost initiatorul; si am plans...
Inca ceva. Totul s-a petrecut in intervalul 15:55-16:10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu